خبرگزاری کار ایران

درخواست وزارت دفاع الجزایر از مردم برای برگزاری انتخاباتی موفق

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۳۹۴

وزارت دفاع ملی الجزایر تمام شهروندان این کشور را به مشارکت فعال در کنار نیروهای ارتش و با هوشیاری کامل در صفوفی یکپارچه برای برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری فرا خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آلمان، وزارت دفاع الجزایر عصر روز گذشته -شنبه- با انتشار بیانیه ای مردم این کشور را به مشارکت فعال و آگاهانه در کنار نیروهای ارتش برای برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کرد.

در این بیانیه انتخابات ریاست‌جمهوری آینده که قرار است در تاریخ ۱۲ دسامبر برگزار شود، به موعدی سرنوشت‌ساز در زندگی و آینده کشور توصیف و از مردم دعوت شده است که چالش‌های موجود در مسیر تقویت جایگاه و شهرت الجزایر را برطرف کنند.

همین منبع اعلام کرد که فرماندهی عالی‌رتبه ارتش دستور العمل‌های لازم را به همه نیروها و سرویس‌های امنیتی مرتبط برای تأمین شرایط لازم به منظور مشارکت قوی و فعال مردم در انتخابات  ارائه کرده است.

وزارت دفاع الجزایر اعلام کرده است که موفقیت هدف اصلی در درخواست‌های قانونی مردم برای تحقق تغییر دلخواه در برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در چارچوب قانون اساسی و احترام به سازمان‌های دولتی و بازگشت امید به جان مردم برای آینده‌ای بهتر نهفته است.

تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری الجزایر با حضور نامزدهایی چون «عبدالعزیز بلعید»، رئیس حزب جبهه المستقبل، «علی بن فلیس»، رئیس حزب پیشاهنگان آزادی، «عبدالمجید تبون»، نماینده آزاد، «عبدالقادر بن قرینه» رئیس جنبش البناء الوطنی و «عزالدین میهوبی» دبیرکل حزب تجمع ملی دموکرات از امروز -یکشنبه- آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز