خبرگزاری کار ایران

دستور العمل‌های رئیس‌جمهوری مصر به دولت درباره اوضاع امنیتی

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۳۸۲

رئیس‌جمهوری مصر، به دولت این کشور دستور داد که به روند اتخاذ اقدام‌های لازم برای مبارزه با تروریسم و تضمین امنیت و کنترل قیمت‌ها ادامه دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «بسام راضی»، سخنگوی ریاست‌جمهوری مصر امروز -شنبه- گزارش داد که «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهوری مصر با «مصطفی مدبولی» نخست‌وزیر، «محمود توفیق»، وزیر کشور، «عباس کامل» رئیس اطلاعات کل و «شریف سیف الدین»، رئیس سازمان نظارت اداری نشست برگزار کرد.

راضی توضیح داد که در این نشست، برخی موضوعات و در صدر آنها آخرین تحولات امنیتی و روند مبارزه با تروریسم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی تأکید کرد که السیسی در این نشست به دستگاه‌های امنیتی دستور داد که نهایت تلاش خود را در زمینه مبارزه با تروریسم و افراط‌گرائی و امنیت جنایی به کار گیرند که هدف آن حفظ قابلیت‌های مردم مصر، برقراری امنیت و ثبات در سراسر کشور و همچنین تداوم روند فراهم کردن محیطی مساعد برای توسعه و پیشرفت اقتصادی است.

بر اساس این بیانیه، السیسی همچنین به دستگاه‌های مرتبط دستور داد به منظور مقابله با احتکار، انحصار و کنترل قیمت‌ها و همچنین تقویت نقش سیستم‌های حمایت از مصرف‌کننده برای تضمین دسترسی آسان مردم به کالاهای مختلف با کیفیت بالا روند کنترل بازارها و نظارت بر گذرگاه‌های فروش را تشدید کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز