خبرگزاری کار ایران

بیانیه کاخ سفید درباره سلامت جسمانی ترامپ

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۳۶۷

سخنگو و مدیر ارتباطات کاخ سفید امروز- یکشنبه- اعلام کرد که رئیس‌جمهوری آمریکا پس از انجام آزمایش‌های پزشکی سالانه از سلامت کامل برخوردار است.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «استفانی گریشام»، سخنگو و مدیر ارتباطات کاخ سفید امروز-یکشنبه- در جمع خبرنگاران گفت: «دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته با مراجعه به مرکز پزشکی نظامی والتر رید، معاینات سالانه و آزمایش‌های فوری برای تشخیص وضعیت سلامت را انجام داد و مشخص شد که رئیس‌جمهوری مانند گذشته از سلامت کامل برخوردار است و هیچ مشکل جسمی ندارد، چنانکه سخنرانی‌های فعال و منظم وی در چندین تجمع هزاران نفری طی یک هفته خود گویای این حقیقت است».

سخنگوی کاخ سفید در ادامه افزود: «رئیس جمهور با پیش‌بینی شلوغی بیش از حد کارهایش در سال ۲۰۲۰ از فرصت تعطیلی هفتگی خود در واشنگتن برای آغاز بخشی از معاینات دوره‌ای سالانه در والتر رید استفاده کرد».

کاخ سفید معمولا بیانیه‌هایی را که درباره معاینات پزشکی رئیس‌جمهور منتشر می‌شود، تعیین می‌کند.

علاوه بر این، پزشک کاخ سفید پیش از این نیز تأکید کرده بود که ترامپ از سلامت و قدرت درک و شناخت بسیار بالایی برخوردار است و هیچ چیز مانع وی برای ادامه انجام وظایفش در ۳ سال آینده دست کم از نظر پزشکی نخواهد بود.

البته وی همزمان نسبت به چاقی ترامپ پس از افزایش وزنش معادل یک کیلو و نیم از زمان در دست گرفتن قدرت هشدار داده و به وی توصیه کرده بود که ورزش کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز