خبرگزاری کار ایران

حشد الشعبی:

نهادهای بین المللی درصدد لکه‌دار کردن چهره سازمان هستند

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۰۶۶

سازمان حشد الشعبی عراق امروز- شنبه- با تکذیب مسئولیت این سازمان در استفاده از گاز اشک‌آور علیه تظاهر کنندگان، اعلام کرد که نهادهای بین‌المللی درصدد لکه‌دار کردن چهره این سازمان هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، سازمان حشد الشعبی عراق امروز- شنبه- با انتشار بیانیه‌ای صحت سندی را که از مسئولیت این سازمان در وارد کردن گاز اشک‌آور برای استفاده علیه تظاهر کنندگان حکایت می‌کند، تکذیب و تأکید کرد که نهادهای بین‌المللی مسئول حملات برای لکه‌دار کردن چهره حشدالشعبی هستند. 

رسانه حشد الشعبی در این بیانیه اعلام کرد: «برخی رسانه‌های دشمن سندی تقلبی منتشر کرده‌اند مبنی بر اینکه حشد الشعبی گاز اشک‌آور وارد کرده است. این خبر صحت ندارد و مهمور به مهر این سازمان نبوده و نامی از هیچ یک از اعضای آن ذکر نشده است».

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما این سند را در چارچوب سلسله حملات صورت گرفته می‌دانیم که نهاهای بین المللی مسئول آن هستند؛ نهادهایی که در امور عراق دخالت می‌کنند». 

بیانیه مذکور تأکید کرده است: «این نهادها از روز نخست شکل‌گیری حشدالشعبی تا امروز برای لکه‌دار کردن چهره فرزندان غیور عراق به ویژه در اثنای تظاهرات مردمی علیه ظلم و فساد تلاش کرده و می‌کنند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز