خبرگزاری کار ایران

دانشجویان هاروارد هنگام آغاز سخنرانی کنسول اسرائیل، سالن را ترک کردند

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۳۹۰

دانشجویان دانشگاه «هاروارد» آمریکا هنگام آغاز سخنرانی کنسول اسرائیل، سالن نشست را ترک کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، بر اساس ویدیوی منتشر شده توسط فعالان شبکه‌های اجتماعی، «دانی دایان»، کنسول اسرائیل در آمریکا روز گذشته- چهارشنبه- هنگام بازدید از دانشگاه «هاروارد» در وضعیتی نامطلوب و تحقیرآمیز قرار گرفت.

در این ویدئو دانشجویان دانشکده حقوق در حال ترک سالن هنگام آغاز سخنرانی کنسول هستند. 

یکی از فعالان شبه فیسبوک به نام «رامی یونس» در صفحه کاربری خود این ویدیو را منتشر کرد و نوشت که دانشجویان هنگام آغاز سخنرانی کنسول اسرائیل درباره استراتژی قانون شهرک‌های اسرائیلی،  سالن را ترک کردند. 

یونس در ادامه نوشت که دایان مجبور شد سخنرانی خود را مقابل صندلی‌های خالی دانشجویان ارائه دهد، اما دانشجویان به اعتراض خود خارج از سالن ادامه دادند. 

دایان بلافاصله با انتشار توئیتی از دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد که این فرصت را در اختیار وی قرار داد، تشکر و قدردانی کرد. 

فعالان شبکه‌های اجتماعی از این اقدام دانشگاه هاروارد برای ارائه فرصت به یک جنایتکار جنگی درست در زمانی که غزه با جنگنده‌های اسرائیلی بمباران می‌شود، انتقاد کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز