خبرگزاری کار ایران

واکنش تمسخرآمیز ترامپ به استیضاحش:

سیرک به شهر می‌آید

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۹۲۴

رئیس جمهوری آمریکا از رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان پس از اعلام زمان استیضاح وی درباره اعمال فشار بر اوکراین برای بازجوئی از رقیب انتخاباتی خود به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا با حمله به «آدام شیف»، رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان پس از اعلام زمان استیضاحش درباره اعمال فشار بر اوکراین برای بازجوئی از «جو بایدن»، رقیب انتخاباتی خود به شدت از وی انتقاد کرد.

ترامپ امروز- چهارشنبه- در سلسله توئیت‌هایی نوشت: «سیرک به شهر می‌آید». وی شیف را فردی دروغگو، فاسد و ترسو توصیف کرد که از دموکرات‌های خشمگین و دشمنان او در عرصه رسانه اطاعت کرده است. 

وی در ادامه افزود: «هر چه را که در دو هفته آینده مشاهده خواهید کرد، پوچ و نادرست است، این یک محاکمه توهم‌انگیز است، هیچ اقدام درستی صورت نگرفته است، این استیضاح، یک تئوری توطئه و فریبکارانه دیگر است».  

ترامپ نوشت: «دموکرات‌ها در سه سال گذشته هیچ اقدامی غیر از تلاش برای آزار ترامپ انجام نداده¬اند....نه فقط ترامپ،‌ بلکه آنها از هر کسی که نماینده او نیز باشد، متنفر هستند». 

این اظهارات رئیس جمهوری آمریکا به دنبال اعلام رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان مبنی بر اینکه شاهدان احضاریه‌هایی را برای ارائه شهادت خود در جلسه‌هایی که این کمیته طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد کرد، دریافت کرده‌اند. 

نخستین جلسه علنی تحقیق برای استیضاح ترامپ روز چهارشنبه آغاز خواهد شد و دموکرات‌ها درباره حقیقت و ماهیت اعمال فشار ترامپ بر اوکراین برای ضربه زدن به بایدن، رقیب انتخاباتی وی تحقیق خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز