خبرگزاری کار ایران

هیلاری کلینتون:

تاخیر بریتانیا در انتشار گزارش مداخله روسیه «شرم‌آور» است

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۵۴۸

وزیر خارجه پیشین آمریکا گفت، این‌که دولت بریتانیا هنوز گزارش درباره دخالت روسیه در سیاست این کشور را منتشر نکرده «توجیه‌ناپذیر و شرم‌آور» ‌است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی، «هیلاری کلینتون»، وزیر خارجه پیشین آمریکا گفت، این‌که دولت بریتانیا هنوز گزارش درباره دخالت روسیه در سیاست این کشور را منتشر نکرده «توجیه‌ناپذیر و شرم‌آور» ‌است.

این در حالی است که این گزارش، مجوز رسمی امنیتی را برای انتشار کسب کرده است، اما انتشار آن تا پایان انتخابات در تاریخ ۱۲ دسامبر به تعویق افتاده است. 

کلینتون گفت: «هر کسی که در بریتانیا رای می‌دهد حق دارد که پیش از برگزاری انتخابات از این گزارش آگاه شود». وی همچنین گفت، از این‌که دولت بریتانیا هنوز این گزارش را منتشر نکرده «مات و مبهوت» مانده است. 

نامزد انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا گفت: «هیچ شرطی برای عدم انتشار این گزارش مورد قبول نیست». وی در ادامه افزود: «چون در این زمینه هیچ شکی نیست. شاهد اتفاقی مشابه در آمریکا و اروپا بوده‌ایم. روسیه عزم خود را برای شکل دادن به سیاست در دموکراسی‌های غربی جزم کرده است. عدم انتشار این گزارش به نفع روسیه است، نه بریتانیا.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز