خبرگزاری کار ایران

واکنش تیلرسون به مواضع هیلی درباره توطئه علیه دولت ترامپ

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۴۲۹

وزیر خارجه سابق آمریکا ادعاهای سفیر سابق این کشور در سازمان ملل مبنی بر تلاش وی برای تضعیف برنامه‌های رئیس جمهوری را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «رکس تیلرسون» وزیر خارجه سابق آمریکا با انتشار بیانیه‌ای ادعاهای «نیکی هیلی»، سفیر سابق این کشور در سازمان ملل درباره تلاش وی برای تخریب برنامه‌های کاری «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا را به شدت تکذیب کرد. 

تیلرسون در این بیانیه اعلام کرد: «من و تا آنجا که می‌دانم هیچ یک از کسانی که همراه من فعالیت می‌کردند، هرگز اقدامی برای تخریب عملکرد ترامپ انجام ندادیم». 

وی تأکید کرد که مذاکرات ویژه او با ترامپ در کاخ سفید همیشه صریح و توصیه‌هایش مشخص بوده است اما هنگامی که ترامپ تصمیم ‌گیرنده است، وزارت خارجه آمریکا تمام تلاش خود را برای انجام این تصمیم به کار می‌بندد.

وزیر سابق خارجه آمریکا تأکید کرد که هیلی به ندرت در نشست‌های بسیار او با رئیس جمهوری حضور داشته و در شرایطی نبوده که بتواند از آنچه ادعا می‌کند، آگاه باشد.

هیلی با انتشار یادداشت‌هایی اعلام کرده بود که تیلرسون و «جان کلی» رئیس سابق  کارکنان کاخ سفید تلاش کردند از وی برای تضعیف تلاش‌های ترامپ و در راستای نجات کشور استفاده کنند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز