خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو مسئولیت عملیات ترور فرمانده جهاد اسلامی را پذیرفت

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۴۰۹

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز- سه شنبه- اعلام کرد که شخص وی با عملیات ترور فرمانده جهاد اسلامی موافقت کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز- سه‌شنبه- با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «بهاء سلیم أبوعطا، فرمانده بلندپایه گروه جهاد اسلامی در نوار غزه هدف قرار گرفت، ابوالعطا مسئول عملیات‌های فراوان و پرتاب موشک به اسرائیل در ماه‌های اخیر بوده و همچنین قصد انجام یک عملیات دیگر در ماه فوریه را داشته است». 

در ادامه این بیانیه آمده است: «رئیس ستاد کل ارتش و نیز رئیس شاباک پیشنهاد انجام این عملیات را ارائه داده و نخست‌وزیر و وزیر دفاع پس از ارائه این پیشنهاد به کابینه امنیتی با انجام آن موافقت کردند». 

ارتش اسرائیل صبح امروز از ترور فرمانده گردان‌های قدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین خبر داد. 

کشته شدن ابوعطا و همسر او و نیز زخمی شدن فرزندش بر اثر انفجار ساختمانی که وی در شرق غزه در محله الشجاعیه ساکن آن بوده، تایید شده است. برخی منابع از شهادت پسر ابوالعطا در اثر شدت جراحات خبر می‌دهند.

«آویخای ادرعی»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در سلسله توئیت‌هایی نوشت: «ابوعطا بیشتر فعالیت‌های جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه را انجام داده و به مثابه یک بمب ساعتی بود».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز