خبرگزاری کار ایران

بوریس جانسون خبر داد:‌

موافقت ملکه با برگزاری انتخابات سراسری زودهنگام در بریتانیا

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۲۲۱

نخست‌وزیر بریتانیا در نشستی خبری در داونینگ استریت خطاب به مردم این کشور سخنرانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ایندپندنت، «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر بریتانیا امروز -‌چهارشنبه- در نشستی خبری در داونینگ استریت خطاب به مردم این کشور سخنرانی کرد. 

وی گفت که با ملکه بریتانیا دیدار کرده و او اجازه انحلال پارلمان را صادر کرده است. او همچنین از  از موافقت ملکه این کشور با برگزاری انتخابات سراسری زودهنگام در بریتانیا خبر داد. جانسون در ادامه اظهار داشت که به دنبال انتخابات نیست، اما به‌خاطر سنگ‌اندازی پارلمان در برابر برگزیت این اقدام باید صورت گیرد. 

بوریس جانسون در ادامه از مردم بریتانیا خواست تا به حزب او رای بدهند، چراکه حزب او می‌تواند برگزیت را به نتیجه برساند. وی گفت که توافق او با اتحادیه اروپا تمام چیزهایی که وی از برگزیت می‌خواهد را عملی می‌کند. 

جانسون در ادامه گفت: «اگر برگزیت به نتیجه برسد، موجی از سرمایه‌گذاری‌ها به سوی بریتانیا سرازیر می‌شود. من به آنچه تاکنون به آن رسیده‌ام بسیار افتخار می‌کنم.»

او در ادامه عنوان کرد که مردم باید بین اقتصادی دینامیک و برنامه‌های دهشتناک حزب کارگر یکی را انتخاب کنند. به گفته جانسون، یکی از این برنامه‌ها نظام مهاجرتی افسارگسیخته و بدون کنترل است. وی اظهار داشت که اگر حزبش بتواند اکثریت را در پارلمان به دست آورد، کاری خواهد کرد که این نهاد «برای مردم» کار کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز