خبرگزاری کار ایران

پس از تهدیدهای دولت محلی صورت گرفت؛

پایان سرکشی شورای انتقالی جنوب در «سقطری»

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۵۹۰

شورای انتقالی جنوبی تجزیه طلب یمن امروز- دوشنبه- پس از تهدیدهای اعمال شده توسط دولت محلی به تحصن خود مقابل ساختمان استان «ارخبیل سقطری» پایان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری المشهد الیمنی، شورای انتقالی جنوبی تجزیه‌طلب یمن مورد حمایت امارات امروز- دوشنبه- به تحصن خود مقابل ساختمان استان «ارخبیل سقطری» پایان داد.

یکی از مقام‌های محلی گفت که اعتصاب کنندگان چادرهای خود را برداشتند و مسیرهایی را که تجزیه‌طلبان هفته گذشته مسدود کردند، گشودند. 

این منبع تأکید کرد که اعتصاب پس از آنکه فرمانده اعتصاب از قصد حکومت محلی برای ارسال بخشنامه‌های دولت و ائتلاف بین المللی برای پایان دادن به اعتصاب خبر داد، لغو شد.  

استاندار سقطری پنجشنبه گذشته از پایان مهلت تعیین‌شده برای شورای انتقالی به منظور جمع‌آوری خیمه‌های خود خبر داد و تأکید کرد که به طور قاطع با هر نوع مخالفتی برخورد خواهد کرد. 

این اعتصاب یک روز پس از تظاهرات گسترده حامیان دولت محلی در سقطری و درخواست آنها برای لغو سریع اعتصاب و بازگشائی مسیرها لغو شد. 

شورای انتقالی جنوبی از آغاز هفته گذشته در مقابل ساختمان استان سقطری تحصن کرده و خواستار برکناری «رمزی محروس»، استاندار پناهنده به امارات شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز