خبرگزاری کار ایران

نخست‌وزیر تشکیلات خودگران فلسطین:

اسرائیل راهکار دو دولت را تخریب می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۵۷۲

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز- دوشنبه- با تأکید بر عملکرد اسرائیل برای تخریب راهکار دو دولت، اعلام کرد که فلسطینی‌ها با حمله وحشیانه اسرائیل برای شهرک‌سازی مقابله می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «محمد اشتیه»، نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز- دوشنبه- در آغاز جلسه ۲۸ کابینه گفت: «مردم فلسطین با حمله وحشیانه اسرائیل برای آغاز اجرای مجموعه جدیدی از شهرک سازی‌های اسرائیل در کرانه باختری مقابله می‌کنند».

وی تأکید کرد که اسرائیل به صورت روشمند برای تخریب راهکار دو دولت عمل می‌کند.

اشتیه در ادامه توضیح داد که بحران درآمدهای مالیاتی فلسطین همچنان ادامه دارد و به صورت نهائی حل نشده است، اسرائیل همچنان به توقیف اموال خانواده‌های اسری و شهیدان ادامه می‌دهد.

وی تأکید کرد که دولت به تمام تعهدات خود پایبند باقی خواهد ماند.

اشتیه همچنین از فعالیت ملی گسترده در حمایت از تولیدات ملی و تقویت استراتژی استقلال از رژیم صهیونیستی و جایگزینی آنها برای محصولات وارداتی چه در بخش کشاورزی و یا سرمایه دامی یا صنایع سبک در بازارهای فلسطین تقدیر کرد. 

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان با استقبال از پیشرفت در آماده‌سازی‌های انتخاباتی تأکید کرد که «محمود عباس» رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین می‌خواهد این انتخابات برگزار شود و رهبری اراده سیاسی برای برگزاری آن دارد.

وی گفت: «ما به دنبال آن هستیم تا شعله دموکراسی بازگردد و عملیات دموکراسی با گفت‌و‌گوی ملی در پارلمان حاکم شود». 

اشتیه در پایان تأکید کرد که پیام‌های فراوانی به کشورهای مختلف جهان برای کمک به موفقیت انتخابات در شهر قدس ارسال شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز