خبرگزاری کار ایران

۴ شهید و زخمی در پی حمله نظامیان صهیونیست به نوار غزه

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۳۶۸

در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مواضع محور مقاومت در نوار غزه بامداد امروز- شنبه- یک جوان فلسطینی شهید و سه نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، به دنبال حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مواضع محور مقاومت در نوار غزه بامداد امروز -شنبه- یک جوان فلسطینی شهید و سه نفر دیگر زخمی شدند.

 «اشرف القدره»، سخنگوی وزارت بهداشت در غزه اعلام کرد که «احمد محمد الشحری» (۲۷) ساله از ساکنان شهر «خان یونس» بر اثر شدت جراحت در بمباران جنگنده‌های اسرائیلی به شهادت رسید. 

القدره همچنین اعلام کرد که سه شهروند غزه نیز به دلیل جراحت در بمباران مذکور برای درمان به مجتمع پزشکی «ناصر» در خان یونس منتقل شدند. 

جنگنده‌های اسرائیل ۱۳ موضع محور مقاومت فلسطین در مناطق مختلف غزه را با ده‌ها موشک مورد هدف قرار دادند. 

جنگنده‌های اسرائیلی پایگاه «بدر» وابسته به گردان‌های عزالدین قسام و دو موضع «فلسطین» و «عسقلان» وابسته به محور مقاومت در نوار غزه را مورد هدف قرار دادند. 

این جنگنده‌ها همچنین موضع «القسطل» در غرب «النصیرات» در مرکز نوار غزه و نیز دو موضع مقاومت در شرق و غرب خان یونس و همچنین یک زمین کشاورزی در منطقه «منطار» در شرق غزه و پایگاه «الحشاشین» وابسته به محور مقاومت در «رفح» را مورد هدف قرار دادند. 

«آویخای ادرعی»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز تأکید کرد که مواضع وابسته به حماس در نوار غزه در پاسخ به پرتاب موشک از این شهر به سمت اراضی اشغالی مورد هدف قرار گرفته است.

وی مدعی شد که حماس مسئول کامل تشدید تنش است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز