خبرگزاری کار ایران

ثبات ارزش یورو پس از سقوط به پایین‌ترین سطح در مقابل دلار

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۱۱۲

ارزش یورو امروز -جمعه- پس از سقوط به پایین‌ترین سطح طی یک هفته در مقابل دلار به دلیل سیاست پولی بانک مرکزی اروپا ثابت شد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، نرخ یورو امروز -جمعه- پس از سقوط به سطحی نزدیک به پایین‌ترین سطح ممکن در جلسه گذشته به دلیل سیاست تسهیل مالی بانک مرکزی اروپا ثابت ماند. اما نرخ بهره بدون تغییر باقی ماند. 

در حال حاضر نگاه‌ها به سمت نشست شورای بانک مرکزی که قرار است هفته آینده در پایان ماه اکتبر برگزار شود و همچنین نشست بانک مرکزی ژاپن در تاریخ ۳۱ اکتبر دوخته شده است.

انتظار می‌رود که بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را برای سومین بار متوالی در سال جاری کاهش دهد اما بازار پول تا ۲۵ واحد کاهش می‌یابد.

یورو در تازه‌ترین معاملات روی نقطه ۱.۱۱۰۹ دلار ثابت بود اما به پایین‌ترین سطح در هفته جاری معادل ۱.۱۰۹۴ دلار نزدیک بوده است. 

شاخص دلار که به عملکرد ارز آمریکا در مقابل شش ارز اصلی جهان وابسته است، روی نقطه ۹۷.۶۶ ثابت شده است.

کرون سوئیس نیز در تازه‌ترین معاملات روی نقطه ۱۰.۷۲ در مقابل یورو ثبت شده است.

پوند انگلیس نیز در تازه ترین معاملات با دو دهم درصد کاهش روی نقطه ۱.۲۸۳۵ دلار ثبت شد. این در حالی است که این ارز انگلیسی هفته گذشته حدود ۱.۲۸ درصد سقوط کرد و به نقطه ۱.۲۷۹۰ رسید که عامل آن را اظهارات «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر انگلیس و ابهام در سرنوشت برگزیت می‌دانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز