خبرگزاری کار ایران

ابراز امیدواری سناتور آمریکایی برای دستیابی به راهکارهای تاریخی در شمال شرق سوریه

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۲۳۷

سناتور بلندپایه جمهوری‌خواه آمریکا با انتقاد شدید از تصمیم رئیس جمهوری این کشور برای خروج از منطقه شمال شرق سوریه از امکان دستیابی به راهکارهای تاریخی برای حل مشکل این منطقه سخن گفت.

به گزارش ایلنا، «لیندزی گراهام»، سناتور بلندپایه آمریکایی روز گذشته- یکشنبه- در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز»، گفت که طی مصاحبه‌ای که در پایان هفته با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا داشته وی را نسبت به امکان دستیابی به راهکار تاریخی برای تضمین امنیت ترکیه و امنیت کُردها و مهار تروریست‌های داعش خوشبین کرده است. 

گراهام در ادامه افزود: «اگر ما با کارت‌هایمان درست بازی کنیم، می‌توانیم به برخی راهکارهای تاریخی دست یابیم که برای سال‌ها غیر ممکن بود و این امر باعث افزایش خوش‌بینی من می‌شود». 

وی توضیح داد که ترامپ آماده است از نیروی هوایی آمریکا استفاده کند و این اقدام می‌تواند عدم خروج عناصر تروریستی داعش از مخفیگاه‌های خود در منطقه را تضمین کند.     

آمریکا که رهبر ائتلاف بین المللی علیه گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق است، از تاریخ ۹ اکتبر جاری همزمان با آغاز عملیات چشمه صلح ترکیه روند خروج نیروهای این کشور از شمال شرق سوریه را آغاز کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز