خبرگزاری کار ایران

قسد خبر داد:

۱۹ کشته و زخمی در ۲۴ ساعت گذشته به دنبال حمله ترکیه

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۹۵۶

نیروهای دموکرات سوریه تأکید کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ نفر از نیروهای آنها بر اثر حمله هوایی، زمینی و آتش توپخانه ارتش ترکیه کشته و ۳ نفر زخمی شده‌اند.

به گزارش ایلنا، پایگاه رسانه‌ای نیروهای دموکرات سوریه (قسد) امروز -یکشنبه- با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ نفر از نیروهای آنها بر اثر حمله هوایی، زمینی و آتش توپخانه ارتش ترکیه کشته و سه نفر زخمی شده‌اند.

در این بیانیه آمده است: «به رغم توافق آتش بس که نیروهای ما به آن پایبند شدند،‌ ارتش ترکیه و گروه‌های تروریستی وابسته به آن به حملات خود ادامه دادند». 

در ادامه این بیانیه آمده است که نیروهای ارتش ترکیه روستاهای رأس العین را هدف بمباران هوایی قرار دادند و نیروها و تجهیزات بیشتری را به مناطق آتش بس ارسال کرده‌اند. همچنین ارتش ترکیه مواضع قسد در دو محور «الحبش» و «الشکیریه» و محورهای دیگر را با سلاح سنگین مورد هدف قرارداد. 

در این بیانیه آمده است که نیروهای قسد در چارچوب حق دفاع از خود به این حملات پاسخ دادند و این نیروها با تلاش‌های ارتش ترکیه برای پیشروی مقابله کرده و آنها را به عقب راندند. ارتش ترکیه نیز به دنبال این مقابله، از بمباران توپخانه استفاده کرد. 

بیانیه مذکور در پایان تداوم حملات ارتش ترکیه در محور دو روستای «تل خنزیر» و «علوک» به‌رغم توافق آتش‌بس را محکوم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز