خبرگزاری کار ایران

استاندار کربلا:

تعداد زائران اربعین به بیش از ۱۷ میلیون نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۹۰۷

استاندار کربلا امروز- یکشنبه- اعلام کرد که تعداد زائران اربعین امام حسین (ع) به بیش از ۱۷ میلیون نفر رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، «نصیف الخطابی»، استاندار استان کربلا امروز -یکشنبه- در یک کنفرانس مطبوعاتی تأکید کرد که تعداد زائران اربعین حسینی (ع) به بیش از ۱۷ میلیون نفر رسید و پلیس استان امنیت بیش از ۱۱ هزار موکب را تأمین کرده است. 
الخطابی گفت: «برنامه‌های حمل و نقل و بهداشت عالی بوده است». 
«قیس المحمداوی»، فرمانده عملیات فرات میانه نیز در این کنفرانس تأکید کرد که طرح زیارت اربعین بسیار عالی بود و ما آن را بدون هیچ نقصی به طور کامل اجرا کردیم.
«علی الحمدانی»، فرمانده عملیات فرات میانه وابسته به حشد الشعبی نیز گفت: «ما با تمام نیروهای امنیتی به صورت متحد و یکپارچه عمل کرده و با این طرح دقیق دستاورد بزرگی را در تمام استان‌های فرات میانه محقق کردیم». 
«احمد الزوینی»، فرمانده پلیس کربلا نیز در همین راستا تأکید کرد که این استان در بازه زمانی ۱۰ روزه میزبان جمعیت میلیونی از داخل و خارج از کشور بوده و ما امروز محصول همکاری با تمام نیروهای امنیتی را  برداشت کردیم.
بر اساس این گزارش، زیارت اربعین یکی از مهمترین مناسبت‌های دینی است و میلیون‌ها مسلمان با پیاده‌روی به سمت کربلا این روز را زنده نگه می‌دارند. 
همچنین هزاران موکب و هیأت در مسیر منتهی به شهر کربلا برای پناه دادن به زائران و ارائه غذا به آنها مستقر می‌شوند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز