خبرگزاری کار ایران

بیانیه مقتدی صدر خطاب به معترضان عراقی در آستانه تظاهرات ۲۵ اکتبر

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۷۴۶

رهبر جریان صدر عراق امروز- شنبه- بیانیه‌ای را درباره تظاهراتی که قرار است در تاریخ ۲۵ اکتبر برگزار شود، صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «مقتدی صدر»، رهبر جریان صدر عراق امروز- شنبه- با انتشار بیانیه‌ای درباره تظاهراتی که قرار است در تاریخ ۲۵ ماه جاری برگزار شود، خطاب به تظاهرکنندگان  گفت: «می‌خواهم شما را از وقایع پشت پرده آگاه کنم.... تمام سیاستمداران و افراد دولتی در ترس و وحشت از مردم هستند و همه تلاش می‌کنند کار خود را اصلاح کننند... اما هرگز نتوانسته و نخواهند توانست، دیگر خیلی دیر است». 

وی در ادامه افزود:‌ «همه آنها می‌خواهند شما را با وسوسه‌هایی چون انتصاب و افزایش حقوق و موارد مشابه ساکت کنند، همه آنها خود را برای بدترین سناریوها آماده کرده و برای یافتن راه حل جمع شده‌اند... اما هیچ راه حلی وجود ندارد». 

صدر تأکید کرد که دولت از اصلاح فساد کاملا ناتوان است و آنچه که بر خطا بنیان شده سقوط می‌کند.

وی گفت: «همه آنها می‌دانند که سرسپرده عوامل خارج از مرزها هستند  و بدون موافقت آنها نمی‌توانند هیچ تصمیمی اتخاذ کنند». 

رهبر جریان صدر عراق تصریح کرد:‌ «آنها مطمئن هستند که عراق به صحنه تسویه حساب داخلی و خارجی تبدیل شده و همه آنها همچنینن اذعان کرده‌اند که اکثریت مردم به ویژه پس از آنکه انقلاب کفن پوشان رونق جدیدی ایجاد کرده آنها را نمی‌خواهند». 

وی در ادامه تأکید کرد: «بنا براین دولتمردان به مکر و حیله پناه برده و شما را ابله توصیف می‌کنند اما آنها خود ابله هستند و این را نمی‌دانند، شما را بازیچه افراد خارج از مرزها و خیانت ورزی در کنار اشغالگران  خطاب می‌کنند».

صدر تظاهر کنندگان عراقی را به وحدت و اتحاد دعوت و تأکید کرد که تمام خواسته‌های مردم عراق در دست عناصر فاسد قرار دارد.

وی گفت: «خواسته‌های شما، امنیت شما، جلال و عزت شما، زندگی، دموکراسی، انتخابات و آزادی شما در دست مفسدان اسیر است».  

صدر در همین راستا با دعوت از مردم عراق برای رهائی از فساد و مفسدان و عدم باور شایعه‌های آنان خواست که در میهن خود آزاد باشند.

رهبر جریان صدر عراق در این بیانیه تأکید کرده است که اگر فساد آنها نبود، گروه تروریستی داعش ظهور نمی‌کرد.

وی تأکید کرد که حزب بعث بازنخواهد گشت و اشغالگران آمریکائی پس از مشاهده شجاعت و شریف مردم عراق جرأت پیدا نخواهند کرد. 

بر اساس این گزارش، مردم عراق در تدارک برپائی تظاهرات گسترده در تاریخ ۲۵ اکتبر در احترام به خون قربانیان اعتراض‌های اخیر و زمینه‌سازی برای اعمال فشار در مسیر ایجاد تغییر در کشور هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز