خبرگزاری کار ایران

بیانیه «حشد الشعبی» درباره ادعای بازداشت فعالان تظاهرات اخیر عراق

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۲۹۱

رئیس هیأت حشد الشعبی عراق روز گذشته- پنجشنبه- بیانیه‌ای را درباره ادعاها مبنی بر بازداشت فعالان تظاهرات اخیر صادر و بر محاکمه مجازات عاملان این شایعات تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، «فالح الفیاض»، رئیس هیأت حشد الشعبی عراق روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای درباره ادعاها مبنی بر بازداشت فعالان نوشت: «درست زمانی که قهرمانان حشد الشعبی همراه با برادران نیروهای امنیتی در تعقیب و پیگرد بقایای گروه تروریستی داعش به منظور تأمین امنیت شهروندان عراقی انجام وظیفه می‌کنند، رسانه‌ها و برخی صفحات شبکه‌های اجتماعی حمله هدفمندی را برای لکه‌دار کردن چهره حشد الشعبی انجام داده و به دور از موازین اخلاقی حرفه رسانه و بدون ارائه قراین و شواهد، این سازمان را از به بازداشت برخی فعالان شرکت‌کننده در تظاهرات اخیر بغداد متهم می‌کنند». 

وی در ادامه افزود: «در همین راستا تاکید می‌کنیم که هیأت حشد الشعبی یکی از تشکیلات رسمی نظامی است که با فرمانده کل نیروهای مسلح مرتبط بوده و تابع ساختارها و اوامر نظامی است و وظیفه آن حمایت از میهن و هم‌میهنان است». 

الفیاض در این بیانیه تأکید کرده است که این تلاش‌های مأیوسانه و نافرجام برای هدف قرار دادن حشد الشعبی هیچ زیانی به این سازمان نخواهد رساند و فقط عزم و اراده ما را برای ادامه مبارزه با تروریسم و انجام وظیفه مقدس خود در خدمت به مردم و وطنمان استوارتر می‌کند».

وی در پایان گفت: «حشدالشعبی تمام اقدام‌های لازم برای محاکمه و مجازات عاملان توهین به این هیأت و اشاعه ادعاهای دروغین را خواه رسانه‌ها باشند و یا شبکه‌های اجتماعی و یا هر گروه دیگری، اتخاذ خواهد کرد». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز