خبرگزاری کار ایران

بلومبرگ:

وزیر انرژی آمریکا در آینده نزدیک کناره‌گیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۲۷۳

برخی منابع خبری گزارش دادند که وزیر انرژی آمریکا، رئیس‌جمهوری این کشور را در جریان تصمیم خود برای استعفا قرار داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از بلومبرگ، «ریک پری» وزیر انرژی آمریکا به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا اطلاع داده است که تصمیم دارد از سمت خود کناره‌گیری کند.

وی به زمان دقیق کناره‌گیری خود اشاره‌ای نکرده است.

پیش از این نیز سه منبع آگاه نزدیک به برنامه‌های  وزیر انرژی آمریکا اعلام کرده بودند که انتظار می‌رود وی تا پایان ماه نوامبر تصمیم خود برای خروج از دولت را اعلام کند.

پری که پیش از پیوستن به کابینه ترامپ در سال ۲۰۱۷ میلادی، رکورد طولانی‌ترین دوره فرمانداری ایالت تگزاس را در کارنامه داشت، طی این مدت تلاش کرده بود از حاشیه‌هایی که گریبان‌گیر حلقه همکاران ترامپ شده است، دور بماند ولی اخیرا سفرهایش به اوکراین او را درگیر تحقیقات استیضاحی کرده که برای رئیس‌جمهور آمریکا و نزدیکان وی دردسر ایجاد کرده است.

با این وجود، اندکی پس از اعلام این خبر، ریک پری اعلام کرده بود که تصمیمی برای استعفا ندارد.

وی در نشستی خبری در لیتوانی در پاسخ به این‌که آیا قرار است از سمت خود استعفا دهد، گفته بود: «نه. اینجا هستم و در حال خدمت».

پری در ادامه گفت: «نزدیک به ۹ ماه است که در این‌باره می‌نویسند. شاید روزی این حرف‌شان درست از آب دربیاید. اما نه امروز چنین می‌شود، نه فردا و نه ماه آینده».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز