خبرگزاری کار ایران

یک مقام ارشد بریتانیایی:

نمایندگان پارلمان باید بین توافق موجود و برگزیت سخت یکی را انتخاب کنند

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۲۳۰

نخست‌وزیر بریتانیا باور دارد که قانون‌گذاران پارلمان این کشور باید بین توافق جدید با اتحادیه اروپا بر سر برگزیت و خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا یکی را انتخاب کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر بریتانیا،‌ باور دارد که قانون‌گذاران پارلمان این کشور باید بین توافق جدید با اتحادیه اروپا بر سر برگزیت و خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا یکی را انتخاب کنند. 

این خبر را یک مقام ارشد بریتانیایی عنوان کرد. 

قانون‌گذاران بریتانیا بناست روز شنبه درباره توافق حاصل‌شده میان جانسون و سران اتحادیه اروپا بر سر برگزیت تصمیم بگیرد. این در حالی است که پارلمان پیشتر لایحه‌ای را به تصویب رسانده بود که براساس آن، چنانچه جانسون نتواند تایید این نهاد قانون‌گذاری را در زمینه تایید برگزیت کسب کند، باید درخواست تمدید ضرب‌الاجل خروج از اتحادیه اروپا را مطرح کند. 

جانسون در واکنش به این لایحه گفته بود که به قانون احترام می‌گذارد، اما در تاریخ ۳۱ اکتبر از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد. پس از توافق میان بریتانیا و اروپا بر سر برگزیت، شماری از احزاب مخالف دولت، از جمله حزب کارگر، اعلام کردند که به این توافق رای مثبت نخواهند داد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز