خبرگزاری کار ایران

فرمانده ارشد جدا شده از ائتلاف متجاوز:

در کنار انصارالله مبارزه می‌کنم/ ساحل یمن گرفتار شبه‌استعمار امارات است

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۷۷۱

فرمانده ارشد نیروهای جدا شده از ائتلاف متجاوز سعودی با تأکید بر مبارزه در کنار جنبش انصارالله در جنگ‌های آینده گفت که ساحل یمن گرفتار شبه‌استعمار امارات است.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، «سمیر رضوان» فرمانده ارشد نیروهای جدا شده از ائتلاف متجاوز سعودی تأکید کرد که نیروهای یمنی مورد حمایت عربستان سعودی به مثابه افراد بازداشت شده هستند و ساحل یمن در گروه شبه استعمار امارات است. 

رضوان در ادامه با تأکید بر ادامه مبارزه در کنار جنبش انصار الله یمن در نبردهای پیش رو افزود که این جنبش نقش بزرگی در آزاد سازی کشور داشته است. 

وی گفت: «جنبش جنوب بر مخالفت خود با تمام تلاش‌های عربستان سعودی و امارات برای نقض و سلب اراده ملت یمن در استان‌های جنوبی و شرقی تأکید کرده است».  

رضوان در یک کنفرانس مطبوعاتی در صنعاء تأکید کرد که هیچ توافقی بین نیروهای دولت مستعفی با ائتلاف متجاوز سعودی- اماراتی را نپذیرفته و به رسمیت نمی‌شناسد. 

وی تأکید کرد که طرف‌های مرتبط با توافق‌ها در جده گروگان نیروهای اشغالگر متجاوز هستند. 

یکی از کابران توئیتری روز گذشته- سه‌شنبه- تصویری را از نشست رضوان با «محمد البخیتی»، عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله منتشر کرد. 

بخیتی جمعه گذشته از بازگشت فرمانده نظامی ارشد نیروهای «طارق صالح» به صنعاء خبر داد و تأکید کرد  که بازگشت این فرمانده به صنعاء ضربه سختی به ائتلاف متجاوز خواهد زد.

وی تأکید کرد که بسیاری از سربازان و فرماندهان ائتلاف متجاوز خواهان بازگشت به صنعاء هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز