خبرگزاری کار ایران

هانتر بایدن:

همکاری با شرکت‌های خارجی اشتباه بود

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۳۵۷

پسر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا گفت که با ورود به شرکت‌های خارجی مرتکب اشتباه شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «هانتر بایدن»، پسر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، امروز -‌سه‌شنبه- گفت که با ورود به شرکت‌های خارجی مرتکب اشتباه شده است و اعلام کرد که این اقدام راه را برای منتقدان برای حمله سیاسی به پدرش باز گذاشته است. 

هانتر گفت: «به دست مردمی بی‌اخلاق بهانه دادم تا به‌شیوه‌ای غیرقانونی تلاش کنند به پدرم لطمه بزنند. بنابراین مسئولیت تمام و کمال این مسئله را می‌پذیرم. آیا کار اشتباهی کرده‌ام؟ نه، به هیچ وجه».

وی در ادامه گفت: «آنچه افسوسش را می‌خورم این است که رودی جولیانی [وکیل شخصی رئیس کاخ سفید] و رئیس‌جمهوری در آمریکا هست که به این نظریه‌های مضحک تئوری گوش می‌کند.»

هانتر بایدن در ادامه گفت که از تجارت با چین و اوکراین پشیمان نیست. وی همچنین تاکید کرد که درباره تجارتش، جز «تبادل نظر محدود»، با پدرش حرفی نزده است. وی در ادامه عنوان کرد که احتمال زیاد نام خانوادگی‌اش به سود او کمک کرده است، اما از توانایی‌های خود برای فعالیت در زمینه گاز در اوکراین دفاع کرد. هانتر بایدن در ادامه گفت: «به گمانم به اندازه دیگران در این زمینه تجربه داشتم، حتی ممکن است تجربه‌ام بیشتر هم باشد.»

پسر «جو بایدن»، نامزد انتخابات ۲۰۲۰، گفت: «آیا قرار گرفتن در میانه چیزی که به باتلاق می‌ماند اشتباه بود؟ بله».

او در ادامه عنوان کرد: «نمی‌دانم چه بگویم. اشتباه کردم چراکه باعث ایجاد تصوری شد که هیچ ریشه‌ای در واقعیت نداشت. شکی ندارم که پدرم هیچ‌گاه در تصمیم‌گیری چیزی جز منافع مردم آمریکا و خواسته‌های آنان را مدنظر قرار نداده است. از این قضیه ۱۰۰ درصد مطمئن هستم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز