خبرگزاری کار ایران

«میدل ایست آی» مدعی شد:

سفر محرمانه برادر ولیعهد ابوظبی به ایران

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۵۴۸

پایگاه خبری میدل ایست آی به نقل از منابع امنیتی در امارات مدعی شد که مشاور امنیت ملی این کشور و برادر کوچک ولیعهد ابوظبی اخیرا به صورت محرمانه به تهران سفر کرده‌‌ است.

به گزارش ایلنا، پایگاه خبری میدل ایست آی، روز یکشنبه به نقل از منابع بلندپایه امنیتی در امارات نوشت، «طحنون بن زاید» مشاور امنیت ملی امارات و برادر کوچک‌تر «محمد بن‌زاید» ولیعهد امارات اخیرا طی یک سفر محرمانه طی 48 ساعت گذشته در تهران حضور داشت تا در نشستی محرمانه با مقام‌های ایرانی، درباره کاهش تنش‌ها در منطقه خلیج‌فارس گفت‌وگو کند.

میدل ایست آی این سفر برادر ولیعهد ابوظبی به تهران را سفر بالاترین مقام اماراتی، از زمان وقوع بحران در منطقه خلیج‌فارس ارزیابی کرده است.

میدل ایست آی در گزارش خود به تلاش‌های برخی طرف‌ها برای میانجیگری میان تهران و ریاض جهت مذاکره برای کاهش تنش اشاره کرده و نوشته است «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر عراق از رهبرانی است که به درخواست سعودی پیام‌هایی به تهران منتقل کرده است. همچنان‌که «عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان نیز وارد خط کاهش تنش شده است و تلاش می‌کند بین تهران و ریاض میانجیگری کند.

میدل ایست آی در گزارش خود، به گام‌های بلند امارات در مسیر کاهش تنش با ایران اشاره کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز