خبرگزاری کار ایران

ادوارد فیلیپ:

پاریس همچنان به حمایت از نیروهای دموکراتیک سوریه ادامه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۷۷۷

نخست‌وزیر فرانسه در واکنش به ورود نیروهای ارتش ترکیه به شمال شرق سوریه اعلام کرد که پاریس همچنان به حمایت از نیروهای دموکراتیک سوریه در نبرد با گروه تروریستی داعش ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی میدل ایست آی، «ادوار فیلیپ» نخست‌وزیر فرانسه در واکنش به ورود نیروهای ارتش ترکیه به شمال شرق سوریه اعلام کرد که پاریس همچنان به حمایت از نیروهای دموکراتیک سوریه در نبرد با گروهک تروریستی داعش ادامه می‌دهد.

نخست‌وزیر فرانسه، روز گذشته -‌سه‌شنبه- گفت که نبرد با داعش برای پاریس اولویت دارد. وی در ادامه عنوان کرد: «نبرد علیه داعش به پایان نرسیده است و همچنان از سوی نیروهای دموکراتیک سوریه ادامه دارد».

این در حالی است که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، پس از اعلام خروج نیروهای آمریکایی از شمال شرق سوریه گفت که داعش به‌طور صد درصدی شکست خورده است. 

نخست‌وزیر فرانسه در جمع نمایندگان پارلمان این سخنان را بر زبان آورد که از او به‌خاطر آن‌که به‌طور علنی از نیروهای کرد دفاع نکرده است انتقاد کرده بودند. 

فیلیپ گفت که فرانسه، برخلاف آمریکا، از حمایت از نیروهای دموکراتیک سوریه دست نکشیده است. وی در ادامه افزود: «اعلام وفاداری و همبستگی بهتر از واکنش‌های برآمده از تردید از سوی برخی بازیگران مانند آمریکا است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز