خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گوی تلفنی با پمپئو صورت گرفت؛

تأکید عبدالمهدی بر بازگشت ثبات به عراق پس از لغو ممنوعیت آمد و شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۵۶۸

نخست وزیر عراق در گفت‌و‌گوی تلفنی با وزیر امور خارجه آمریکا از بازگشت زندگی به روال عادی خود پس از اعتراض‌­های اخیر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز،‌«عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر عراق در گفت‌وگوی تلفنی با «مایک پمپئو»وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد که پس از لغو ممنوعیت آمد و شد در جریان اعتراض­‌های اخیر بغداد، ثبات و آرامش به این کشور بازگشته و زندگی روال عادی خود را دارد.

دفتر نخست‌وزیری عراق با انتشار بیانیه­‌ای اعلام کرد که عبدالمهدی و پمپئو در این گفت‌وگوی تلفنی تحولات اوضاع امنیتی و بازگشت زندگی به روال عادی خود پس از لغو ممنوعیت آمد و شد را بررسی کرده‌­اند.

نخست وزیر عراق در این گفت‌وگو تأکید کرده است که نیروهای امنیتی کاملا بر اوضاع مسلط هستند و ثبات به کشور بازگشته است. همچنین دولت بسته­‌ای از اصلاحات و اقدام‌ها را ارا ارائه داده و روند ارائه بسته­‌های بیشتر برای پاسخ به نیازهای شهروندان عراقی در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

پمپئو نیز در این تماس تلفنی با ابراز اطمینان کامل نسبت به عملکرد نیروهای عراقی تأکید کرد که آمریکا از عراق و تلاش‌­های دولت این کشور برای برقراری امنیت و ثبات حمایت می‌­کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز