خبرگزاری کار ایران

ساوث چاینا مورنینگ پست گزارش داد:

فعالیت هانتر بایدن به‌عنوان رئیس یک شرکت سهامی در چین

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۶۳۸

پسر نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا به‌عنوان رئیس یک شرکت سهامی در چین پذیرفته شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست، «هانتر بایدن»، پسر نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، به‌عنوان رئیس یک شرکت سهامی در چین پذیرفته شده است، اما آمار رسمی نشان می‌دهد که مدعای «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، مبنی بر نقش پدر بایدن در سرمایه‌گذاری‌های او در چین محلی اعراب ندارد. 

ترامپ روز پنج‌شنبه از چین خواست درباره «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، تحقیق کند و مدعی شد که پسر بایدن از مقام پدرش برای سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلاری در این کشور بهره برده است و مالک بانکی خصوصی در رقیب تجاری آمریکا بوده و در این فرآیند میلیون‌ها دلار به دست آورده است. 

آمار سیستم تبلیغات اطلاعاتی و اعتبار سرمایه‌گذاری چین نشان می‌دهد که هانتر بایدن به‌عنوان رئیس شرکت سهامی سرمایه‌گذاری و مدیریت مالی بی‌اچ‌آر انتخاب شده است، شرکتی که با سرمایه ثبت‌شده ۳۰ میلیون ین یا چهار میلیون دلار آمریکا در سال ۲۰۱۳ مشغول به کار شد. 

این شرکت خصوصی در ۱۸ سپتامبر تغییراتی در تیم مدیریتی خود صورت داد، اما مقام بایدن دست‌نخورده باقی ماند. این در حالی است که تمامی تصاویر بایدن از وبسایت این گروه پاک شده است. در اکتبر سال ۲۰۱۷،‌ بایدن ۴۲۰ هزار دلار برای سهام ۱۰ درصدی این شرکت هزینه کرد، اما در آن زمان پدرش از کاخ سفید خارج شده بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز