خبرگزاری کار ایران

به دستور ترامپ صورت گرفت:

تعلیق ورود مهاجرانی که توان پرداخت هزینه‌های پزشکی را ندارند

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۵۵۶

رئیس جمهوری آمریکا دستور تعلیق ورود مهاجرانی که توان پرداخت هزینه‌های پزشکی خود را نداشته و مشمول بیمه پزشکی طی ۳۰ روز پس از ورود به این کشور نمی‌شوند را صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا بیانیه تعلیق ورود مهاجرانی که توان پرداخت هزینه‌های پزشکی خود را نداشته و طی مدت یک ماه پس از ورود به آمریکا مشمول بیمه نمی‌شوند را امضا کرد.

در این بیانیه که عصر روز گذشته- جمعه- توسط کاخ سفید منتشر شد،‌ تأکید شده است که این اقدام شامل حق پناهندگی افراد یا دریافت وضعیت پناهندگی نشده و ازسوم ماه نوامبر آغاز خواهد شد. 

ترامپ در این بیانیه تأکید کرده است: «با وجود اینکه نظام پزشکی ما از چالش‌های برآمده از ارائه خدمات مراقبت رایگان رنج می‌برد، اما دولت آمریکا با پذیرش هزاران نفر از بیگانگانی که هیچ توانی برای پرداخت هزینه‌های پزشکی خود ندارند، به این مشکل دامن می‌زند». 

وی در ادامه توضیح داد که این تعلیق ورود فقط شامل افرادی خواهد شد که تلاش می‌کنند از طریق ویزای مهاجرت وارد آمریکا شوند. 

رئیس جمهوری آمریکا کاهش مهاجرت قانونی و غیر قانونی را یکی از محورهای اصلی ریاست خود قرار داده و دولت وی ماه گذشته میلادی اعلام کرد که در سال مالی ۲۰۲۰  قصد دارد فقط به ۱۸ هزار پناهنده حق اقامت در آمریکا را ارائه دهد.

این رقم پایین‌ترین آمار در تاریخ برنامه جدید پناهندگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز