خبرگزاری کار ایران

اعتصاب معلمان اردن وارد هفته پنجم شد/ اعلام آماده‌باش امنیتی برای پیشگیری از اعتصاب در امان

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۱۳۶

اعتصاب معلمان اردن امروز- پنج شنبه- در بحبوحه تدابیر امنیتی به منظور پیشگیری از کشیده شدن اعتصاب ها به امان پایتخت این کشور چهارمین هفته خود را پشت سرگذاشت.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آلمان، اعتصاب معلمان اردن امروز -پنجشنبه- در بحبوحه تدابیر امنیتی به منظور پیشگیری از کشیده شدن اعتصاب ها به امان پایتخت این کشور چهارمین هفته خود را پشت سرگذاشت.

اتحادیه معلمان اردن شاخه امان همگان را به مشارکت در تجمع اعتراض‌آمیز صبح امروز در مقابل مجمع اتحایه مشاغل برای تأکید بر طلب افزایش حقوق معلمان دعوت کرد.

روزنامه «الغد» نیز گزارش داد که نیروهای امنیتی به منظور پیشگیری از اعتصاب در امان مقابل اداره چهارم این شهر به طور گسترده مستقر شده‌اند. 

گفتنی است که اتحادیه معلمان همچنین خواستار عذرخواهی دولت به دلیل ممانعت از اعتصاب معلمان مقابل اداره چهارم در تاریخ پنجم ماه سپتامبر نیز هستند.

معلمان اردن با وجود حکم قضائی برای پایان دادن به اعتصاب و تصمیم دولت برای افزایش درصد پاداش آنها همچنان به اعتصاب ادامه می‌دهند.

اتحادیه معلمان اعلام کرده است که درصد افزایش‌یافته کمتر از ۱۰ درصد است.

معلمان اردن از تاریخ دوم ماه سپتامبر اعتصاب گسترده‌ای را برای درخواست افزایش ۵۰ درصدی میزان پاداش کاری آغاز کرده‌اند. 

دولت اردن تأکید کرده است که افزایش سطوح تعیین شده توسط شورای وزیران در حد بالاترین نقطه امکانات مالی دولت است به ویژه اینکه دولت سال‌هاست با کسری شدید بودجه مواجه است و درآمدهای داخلی نیز کاهش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز