خبرگزاری کار ایران

افزایش حمایت مردم آمریکا از استیضاح ترامپ

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۱۴۲

حمایت از استیضاح رئیس‌جمهوری ایالات متحده شش امتیاز افزایش یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، حمایت از استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، شش امتیاز افزایش یافت. این در حالی است که براساس نظرسنجی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، حمایت از این طرح در میان رای‌دهندگان مستقل و جمهوری‌خواه نیز افزایش یافته است.

این نظرسنجی که نتایج آن شامگاه گذشته -‌دوشنبه- منتشر شد نشان می‌دهد که ۴۷ درصد از آمریکایی‌ها از استیضاح ترامپ و برکناری‌اش از کاخ سفید حمایت می‌کنند. این نشان از افزایش شش امتیازی این رقم در مقایسه با ماه می دارد. 

این در حالی است که در سپتامبر سال ۲۰۱۸، نظرسنجی این شبکه نشان داد که ۴۷ درصد از آمریکایی‌ها از استیضاح ترامپ حمایت می‌کنند. از سوی دیگر، نظرسنجی روز گذشته نشان داد که ۴۵ درصد از رای‌دهندگان از استیضاح و برکناری ترامپ حمایت نمی‌کنند که نشان‌دهنده کاهش ۹ امتیازی نسبت به ماه می است. هشت درصد از مردم نیز عنوان کردند که آن‌ها نظری در این رابطه ندارند. 

براساس این نظرسنجی، حمایت از استیضاح ترامپ در میان رای‌دهندگان مستقل و جمهوری‌خواه رو به افزایش دارد. بر این اساس، ۴۶ درصد از رای‌دهندگان مستقل و ۱۴ درصد از رای‌دهندگان جمهوری‌خواه هوادار استیضاح و اخراج ترامپ از کاخ سفید هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز