خبرگزاری کار ایران

پلیس عربستان جزئیات قتل محافظ پادشاه را اعلام کرد

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۰۷۱

سخنگوی پلیس منطقه مکه مکرمه به دنبال روایت‌های متناقض درباره قتل محافظ شخصی پادشاه در شبکه‌های اجتماعی جزئیات این حادثه را افشا کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه عکاظ،‌ «الرائد محمد بن عبدالوهاب الغامدی» سخنگوی پلیس مکه اعلام کرد: «عصر روز گذشته- شنبه هنگامی که عبدالعزیز الفغم در منزل دوستش ترکی بن عبدالعزیز السبتی در کوی الشاطئ در استان جده بود، یک دوست مشترک آن دو با نام ممدوح بن مشعل آل علی به جمع آنها پیوست». 

وی افزود که در اثنای صحبت آنها بحث بین الفغم و آل علی بالا گرفت و آل علی از منزل خارج شد و با سلاح گرم بازگشت و به الفغم تیراندازی کرد که موجب زخمی شدن او و دو نفر دیگر، برادر صاحب خانه و یکی از کارگران فیلیپینی الاصل شد.

سخنگوی پلیس مکه توضیح داد که هنگام ورود نیروهای امنیتی به محل حادثه، مجرم تسلیم نشد و تیر اندازی کرد که این امر موجب برخورد با او برای دفع خطر ناشی از تیراندازی شد که در نتیجه مجرم به دست نیروهای امنیتی کشته شد و الفغم نیز پس از انتقال به بیمارستان کشته شد. 

در این حادثه «ترکی بن عبدالعزیز» و «جفری دالوینو ساربز» فیلیپینی الاصل که در منزل حضور داشتند، زخمی شدند. 

همچنین پنج نفر از نیروهای امنیتی به دلیل تیراندازی فرد مجرم زخمی شدند که همگی به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان هستند. 

تحقیقات مقامات ذی ربط برای کشف سرنخ‌های بیشتر داستان که افکار عمومی عربستان را به خود مشغول کرده است، ادامه دارد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز