خبرگزاری کار ایران

بازتاب سخنان حسن روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۹۰۶

رسانه‌های جهان به سخنان رئیس‌جمهوری ایران در مجمع عمومی سازمان ملل واکنش نشان دادند.

به گزارش ایلنا، رسانه‌های جهان به سخنان حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران، در مجمع عمومی سازمان ملل واکنش نشان دادند. 

پایگاه اینترنتی روزنامه جروزالم پست، در واکنش به این سخنان گزارش داد که رئیس‌جمهوری ایران گفت که کشورها ایران را به مذاکره فرا می‌خوانند اما خود از آن گریزانند. 

خبرگزاری رویترز نیز با انتشار سخنان روحانی عنوان کرد که دولت و ملت ایران ثابت‌قدم است و هیچ‌گاه با دشمن مذاکره نمی‌کند. ایران از طرف‌های اروپایی به‌خاطر عملی نکردن تعهدهایش در چارچوب برجام انتقاد کرد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز سخنان روحانی را بازتاب داد و نوشت: حسن روحانی آمریکا را به «تروریسم بی‌رحمانه اقتصادی» و «دزدی دریایی بین‌المللی» متهم کرد.

پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی نیوز در بازتاب سخنان رئیس‌جمهوری ایران گزارش کرد: حسن روحانی اعلام کرد که پاسخ این کشور به مذاکره تحت تحریم نه است. 

خبرگزاری فرانسه نیز اعلام کرد که رئیس‌جمهوری ایران به مذاکره تحت تحریم دست رد زد.

راشاتودی نیز پاسخ نه روحانی به مذاکره با آمریکا را بازتاب داد.

روزنامه فایننشیال پست گزارش داد که رئیس‌جمهوری ایران در نشست مجمع عمومی سازمان ملل عنوان کرد که ما به برجام متعهد هستیم.

بلومبرگ نیز در بازتاب سخنان روحانی عنوان کرد که رئیس‌جمهوری ایران گفت که ما هیچ‌گاه با دولتی که می‌کوشد کشورمان را با ابزار فقر تسلیم کند مذاکره نخواهیم کرد.

پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌بی‌سی در بازتاب این سخنان اعلام کرد که رئیس‌جمهوری ایران عنوان کرد که صبر کشورش حدی دارد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز