خبرگزاری کار ایران

هلاکت و زخمی شدن عناصر داعشی در تلاش نافرجام برای نفوذ به موصل

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۷۱۸

وزارت دفاع عراق امروز- چهارشنبه- از هلاکت دو عنصر داعشی و زخمی شدن دو تروریست دیگر در عملیات خنثی‌سازی نفوذ عناصر داعشی به جنوب شهر موصل خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، اداره اطلاعات نظامی وابسته به وزارت دفاع عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «‌یگان‌های بخش اطلاعات نظامی تیپ ۱۶ با مشارکت اطلاعات لشکر ۷۵ (فرماندهی عملیات نینوا) در یک عملیات اطلاعاتی کیفی موفق به خنثی‌سازی تلاش عناصر داعش برای نفوذ به موصل شدند». 

در ادامه این بیانیه آمده است که عناصر داعشی تلاش کردند که از طریق رود دجله به روستای «العبد» واقع در شمال «حمام العلیل» در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق موصل نفوذ کنند.

بیانیه مذکور همچنین توضیح داده است که بر سر راه تروریست‌ها کمین نصب شد و دو نفر از آنها به هلاکت رسیده ودو نفر دیگر دستگیر شدند. همچنین قایق آنها و محموله آن به غنیمت گرفته شد. 

اخیرا فعالیت گروه تروریستی داعش در مناط مرزی با سوریه در استان‌های الانبار، نینوی، دیاله، کرکوک و صلاح‌الدین افزایش یافته و حملاتی را علیه نیروهای امنیتی و شهروندان انجام داده‌اند. 

همچنان بقایای گروه تروریستی داعش در سراسر کشور پراکنده است و به همان سبک جنگی قدیم خود در سال ۲۰۱۴ بازگشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز