خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

ممکن است به‌زودی با کیم جونگ‌اون دیدار کنم

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۹۷۵

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که دیدار مجددش با رهبر کره‌شمالی ممکن است به‌زودی روی دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌بی‌سی، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گذشته -‌دوشنبه- گفت که دیدار مجددش با «کیم جونگ‌اون» رهبر کره‌شمالی، «ممکن است به‌زودی» روی دهد. 

ترامپ جزئیات چندانی در این‌باره ارائه نداد و نمی‌توان دریافت که در پس پرده چه اقداماتی در این‌باره صورت می‌گیرد. با این حال، در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل، ترامپ در پاسخ به این‌که آیا بار دیگر با کیم دیدار می‌کند یا نه گفت: «خواهیم دید. در حال حاضر، مردم می‌خواهند این اتفاق بیفتد. می‌خواهم بدانم که نتیجه آن چه خواهد بود. می‌توانیم پیش از برگزاری این نشست چیزهای بسیاری بدانیم.»

ترامپ همچنین روز گذشته با «مون جائه-این»، رئیس‌جمهوری کره جنوبی، دیدار کرد که عنصری مهم در پیشبرد گفت‌وگوهای صلح با کره‌شمالی است. مون طی این نشست گفت که دیدار ترامپ و کیم در مرز با کره‌شمالی «لحظه‌ای تاریخی» بود و انتظار دارد که مذاکرات میان واشنگتن و پیونگ‌یانگ به‌زودی از سر گرفته شود و رهبران دو کشور بار دیگر با یکدیگر دیدار کنند. 

مون به ترامپ گفت: «همیشه قوه خیال شما و توانایی‌تان در اتخاذ تصمیم‌های شجاعانه را ستایش می‌کنم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز