خبرگزاری کار ایران

وال استریت ژورنال:

آرامکو برای بازگشت به روند فعالیت عادی ماه‌ها زمان نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۵۰۷

روزنامه وال استریت ژورنال فاش کرد که احیای شرکت آرامکو پس از حملات پهپادی اخیر به ماه‌ها زمان نیاز دارد.

به گزارش ایلنا روزنامه وال استریت ژورنال فاش کرد که احیا و از سرگیری توان شرکت آرامکو پس از حملات اخیر به ماه‌ها زمان نیاز دارد. 

این روزنامه نوشت: «نمایندگان شرکت آرامکو طی نامه‌ها و تماس‌های تلفنی با برخی از شرکت‌ها از جمله شرکت جنرال الکتریک خواستار کمک فوری آنها شده است». 

در این گزارش تأکید شده است که خدمات مورد نیاز آرامکو صدها میلیون دلار برآورد می‌شود.

روزنامه «نیکی آسین ریویو» ژاپن نیز به نقل از برخی منابع نوشت که آرامکو شرکت نفتی ژاپن را در جریان تغییر سهم خود در صادرات نفت سعودی قرار داده است.

ژاپن احتمال داده است که آرامکو به بازه زمانی بسیار طولانی‌تر از آنچه که عربستان در ابتدا اعلام کرد، نیاز دارد. 

حملات پهپادی علیه آرامکو،‌ بزرگ‌ترین شرکت تولید نفت عربستان در تاریخ ۱۴ سپتامبر موجب کاهش تولید پنج میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه نفت در روز شده است. 

«عبدالعزیز بن سلمان»،‌ وزیر انرژی عربستان پیش از این تصریح کرد که استفاده از ذخیره نفتی به بازگشت صادرات نفت به سطح پیشین خود کمک کرده و نیمی از لوله‌های انتقال نفت آسیب دیده در حملات تعمیر شده‌اند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز