خبرگزاری کار ایران

رهبر انصار الله یمن:

ائتلاف متجاوز با ادامه بمباران یمن منتظر حملات دردناک‌تری باشد

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۹۰۵

رهبر انصار الله یمن روز گذشته- شنبه- با انتشار بیانیه­‌ای به مناسبت پنجمین سالگرد انقلاب این کشور، آزادی ملت یمن از سلطه بیانگان و گرفتن حق استقلال و حاکمیت و آزادی را مهمترین دستاورد آن برشمرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، «عبدالملک بدرالدین الحوثی»، رهبر انصار الله یمن روز گذشته- شنبه به مناسبت پنجمین سالگرد انقلاب این کشر با انتشار بیانیه­ای تأکید کرد که دلیل خشم استکبار و مزدوران آن از ملت یمن اصرار و پافشاری آنها برای رهایی از سلطه اجانب و رسیدن به حق استقلال و حاکمیت و آزادی و تصمیم گیری بدون دخالت بیگانگان است است.

حوثی تأکید کرد که آمریکا و بازیچه‌­های آن در منطقه و یا داخل کشور تمام تلاش خود را برای نابودی این انقلاب که بزرگترین دستاورد آن استقلال و تصمیم سیاسی است، به کار گرفتند، اما اراده مردم تمام توطئه­‌های آنها را خنثی کرد و ناکام گذاشت در نتیجه به توطئه بزرگ‌تری روی آوردند که آل سعود با و امارات با حمایت آمریکا و شراکت اسرائیل حمله گسترده­ای علیه یمن و مردم مظلوم آن راه انداختند.

وی گفت: «ثمره توکل به خداوند دستاوردهایی است که اکنون در صحنه یمن شاهد هستیم و به فضل فداکار‌ی­‌ها و پایداری مردم به دست آمد».

رهبر انصار الله تأکید کرد که اقدامات مردم یمن به منزله دفاع از خود و سرزمین و استقلال و آزادی است که به موضع حق و عدالت استناد دارد.

وی در این بیانیه بر تقویت تمام ارکان پایداری و همکاری و حفظ وحدت و پرهیز از مکر دشمنان برای ایجاد مشکلات داخلی تخت هر عنوانی تأکید کرده است.

حوثی به ائتلاف متجاوز توصیه کرد که با توجه به شکست خفت‌بار خود تا حدی که برای همه جهانیان تغییر اهداف خصمانه و نامشروع آنها واضح و آشکار شده، دست و از تجاوز و دشمنی بردارند.

وی تأکید کرد که به نفع ائتلاف متجاوز است که از طرح ابتکاری رئیس شورای عالی سیاسی برای توقف حمله و بماران و محاصره استقبال کنند و در نتیجه حملات پهپادی و موشکی ارتش و کمیته‌­های مردمی یمن نیز به عمق خاک سعودی متوقف خواهد شد.

رهبر انصار الله یمن هشدار داد در صورت ادامه تجاوز و بمباران، حملات دردناک‌تر و ویران کننده‌تری به عمق مناطق سعودی و تأسیسات اقتصادی ونفتی و حیاتی آنها خواهد رسید و هیچ خط قرمزی در این زمینه وجود ندارد.

وی در پایان همچنین بر ثبات موضع مردم یمن در قبال مسائل سرنوشت‌ساز که مسأله فلسطین در صدر آنها قرار دارد، تأکید کرد و گفت: «ملت یمن در کنار مردم مظلوم فلسطین برای مقابله با خطر اسرائیلی می‌­ایستند و از آنها حمایت می­‌کنند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز