خبرگزاری کار ایران

عبدالمهدی ساختار جدید حشد الشعبی را تایید کرد/ فالح الفیاض مأمور تعیین سرپرست سازمان

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۵۷۱

نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با تایید ساختار جدید حشد الشعبی رئیس این هیات را مأمور تعیین سرپرست برای این سازمان معرفی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از بغداد الیوم، «عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، ساختار جدید حشد الشعبی را تأیید و «فالح الفیاض» رئیس این هیأت را مأمور تعییین سرپرست برای این سازمان معرفی کرد. 

در سند این فرمان دولتی عبدالمهدی آمده است: «ساختار سازمانی ویژه هیأت حشد الشعبی مورد تایید قرار گرفت و تمام عناوین و مناصب که با عناوین وارد شده در این ساختار جدید در تعارض هستند، لغو می‌شوند». 

در این فرمان دولتی، به فالح الفیاض اختیار تعیین مدیران و سرپرستان مناصب سازمان حشدالشعبی داده شده و سپس نام آنها باید به منظور دریافت تأیید به دولت ارائه شوند.  

این فرمان از زمان صدور قابل اجراست. 

در سند دیگری دستور فیاض به اداره‌ها و تشکیلات حشدالشعبی برای آغاز فعالیت بر اساس فرمان دولتی از زمان صدور آن منتشر شده است.

نخست وزیر عراق در تاریخ اول ماه جولای فرمان ۱۰ ماده‌ای درباره حشدالشعبی از جمله بسته شدن مقرهای این سازمان در شهرها یا خارج از آنها را صادر کرد.

در این فرمان تأکید شده که سازمان حشدالشعبی به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر نیروهای مسلح عراق فعالیت خواهد کرد و تمام عناوین و القاب این سازمان در دوره جنگ علیه گروه تروریستی داعش حذف و عناوین نظامی چون تیپ و لشکر و هنگ دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز