خبرگزاری کار ایران

اقدام عجیب نتانیاهو در یک مصاحبه تلویزیونی

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۰۴۵

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه تلویزونی با خبرنگار سایت اسرائیلی «والا» کتابی درباره ادبیات اسرائیل را زیر پا گذاشت.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه تلویزیونی با «تال شالف»، ‌خبرنگار سایت «والا» کتابی درباره ادبیات اسرائیل را زیر پا لگد مال کرد. 

این اقدام عجیب نتانیاهو باعث تعجب بسیاری از خبرنگاران شد. «تال اشناید» روزنامه نگار اسرائیلی گفت که او باید به جای این پرسش کلیشه‌ای از یک نخست‌وزیر که چه کتاب می‌خوانی؟ باید بپرسد که چه کتابی را زیر پا می‌گذاری و چرا؟ آیا صندلی باعث شد یا درد کمر؟ 

«جدعون عفرات» نویسنده کتاب در واکنش به این اقدام نتانیاهو نوشت: «هیچ کس دوست ندارد که آن را لگد مال کند، بدون شک در جایی که کتاب ادبیات لگد مال می‌شود، ادبا را نیز لگد مال می‌کنند». 

نتانیاهو به این مشهور است که زمانی طولانی را در اتاق گریم سپری می‌کند، زیرا او از لب‌های ترک‌خورده و نیز قد کوتاه خود خجالت می‌کشد و در مصاحبه‌های تلویزیونی نیز برای بلندتر نشان دادن قد خود و هم‌قد شدن با مجری تکه تخته‌ای را زیر پایش می‌گذارد.

نتانیاهو در مصاحبه تلیویزیونی خود در آستانه انتخابات مواضع و وعده‌های انتخاباتی خود را در سایه رقابت قوی با ائتلاف آبی- سفید تکرار کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز