خبرگزاری کار ایران

بایدن و سندرز در نظرسنجی‌ها از ترامپ پیشی گرفتند

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۸۶۹

براساس یک نظرسنجی پنج نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شانه‌به‌شانه رئیس‌جمهوری ایالات متحده پیش می‌روند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی نیوز، براساس یک نظرسنجی پنج نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شانه‌به‌شانه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، پیش می‌روند. این در حالی است که اقتصاد یکی از عواملی است که باعث شده نظرها نسبت به ترامپ افت داشته باشد. 

«جو بایدن» معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، با ۱۶ درصد اختلاف، با حدود ۳۸ تا ۵۴ درصد آرا، از ترامپ پیش است. «برنی سندرز»، سناتور ایالت ورمانت،‌ نیز با ۱۲ امتیاز نسبت به ماه جولای جای پای خود را مستحکم‌تر کرده است. «الیزابت وارن»، سناتور ایالت ماساچوست، با ۱۱ امتیاز و «کامالا هریس» سناتور کالیفرنیا، با ۱۰ امتیاز توانسته‌اند نسبت به ماه جولای خود را بالاتر بکشند. از سوی دیگر، «پیت بودجج» شهردار شهر ساوث بند، توانسته با شش امتیاز پیشرفت اندکی از خود نشان دهد. 

این در حالی است که میزان حمایت از ترامپ همچنان ثابت مانده و حدود ۳۸ تا ۴۱ درصد است. این رقم در ماه جولای حدود ۴۱ تا ۴۵ درصد بود. نظرسنجی اخیر که شبکه ای‌بی‌سی آن را برگزار کرده، نشان می‌دهد که بایدن و سندرز با ۱۵ و ۹ امتیاز، ترامپ را پشت سر گذاشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز