خبرگزاری کار ایران

بریتیش ایرویز اعلام کرد:‌

بازگشت پروازها به حالت عادی چند روز زمان می‌برد

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۶۶۵

شرکت بریتیش ایرویز اعلام کرد که به‌رغم پایان یافتن اعتصاب دوروزه خلبان‌های این شرکت، بازگشتن پروازها به حالت عادی «مدتی زمان خواهد برد.»

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی، شرکت هواپیمایی بریتانیا (بریتیش ایرویز) اعلام کرد که به‌رغم پایان یافتن اعتصاب دوروزه خلبان‌های این شرکت، بازگشتن پروازها به حالت عادی «مدتی زمان خواهد برد.»

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که نزدیک به ۱۵۰ هواپیما در پی اعتصاب بیش از ۷۰۰ خلبان و چهار هزار خدمه فعالیت خود را متوقف کردند. این در حالی است که در پی این اتفاق، شرکت بریتیش ایرویز مجبور شد روزهای دوشنبه و سه‌شنبه تقریبا تمام پروازهای خود را لغو کند. 

با این حال، به‌رغم پایان اعتصاب همچنان انتظار می‌رود که بی‌نظمی در خطوط این شرکت هوایی ادامه داشته باشد. 

بریتیش ایرویز طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «ماهیت پیچیده عملیات جهانی ما بدان معناست که بازگشتن پروازها به حالت عادی مدتی طول خواهد کشید».

در این بیانیه آمده است: «با توجه به اعتصاب اتحادیه‌ها، نزدیک به نیمی از ۳۰۰ هواپیما و ۷۰۰ خلبان کار خود را در محلی اشتباه آغاز می‌کنند».

این بیانیه همچنین عنوان کرد: «علاوه بر این، بیش از چهار هزار خدمه با اعتصاب در روند معمول کاری خود اخلال ایجاد کرده‌اند و روزها طول خواهد کشید تا بتوانند فعالیت معمول خود را از سر گیرند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز