خبرگزاری کار ایران

رهبر انصار الله یمن خطاب به عربستان:

شعار ما «هیهات منا الذله» است و هرگز تسلیم نمی‌شویم

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۶۶۰

رهبر جنبش انصار الله یمن با تأکید بر ادامه مقابله با تجاوز و عدم تسلیم در برابر متجاوزان با هر میزان قربانی و شدت بمباران بر شعار «هیهات منا الذله» مردم یمن تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، «عبدالملک الحوثی»، رهبر جنبش انصار الله یمن در نطق تلویزیونی خود خطاب به آمریکا، اسرائیل، عربستان و امارات گفت: «هر اندازه بمباران و محاصره کنید و مرتکب جنایت شوید و هر اندازه که قربانی تقدیم کنیم، هرگز تسلیم نخواهیم شد و همیشه و همواره به شعار هیهات من الذله متوسل می‌شویم». 

حوثی در ادامه افزود: «آزادی ما دین ما، عزت ما ایمانمان و کرامت ما ارزش‌هایمان است و امکان ندارد که در حراج چانه‌زنی‌های سیاسی در این امور کوتاهی کنیم».

وی تأکید کرد که مواضع مردم یمن در قبال مسائل بزرگ مواضعی اصولی است که از آرمان فلسطین و مبارزه با سیطره آمریکا و استعمار آغاز می‌شود». 

رهبر انصار الله یمن تمام اشکال عادی‌سازی روابط با دشمن اسرائیلی و نیز تعرض به حریم ایران، لبنان، ‌فلسطین، سوریه و بحرین و نیز تعرض به مسلمانان «پورما»، «کشمیر» و «چین» و همچنین تلاش‌های تفرقه انگیز با عناوینی چون فرقه‌گرائی را محکوم کرد. 

یمن بیش از ۴ سال است که شاهد درگیری‌های شدید و دخالت نظامی ائتلاف متجاوز به سرکردگی عربستان سعودی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز