خبرگزاری کار ایران

حمله جنگنده‌های اسرائیلی به شمال و مرکز غزه

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۶۲۷

جنگنده‌های اسرائیلی شب گذشته برخی مواضع در شمال و مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، جنگنده‌های اسرائیلی شب گذشته مواضعی در شمال و مرکز غزه را هدف قرار دادند. 

جنگنده‌های اسرائیلی شب گذشته به صورت گسترده در آسمان نوار غزه پرواز کردند. 

«آویخای ادرعی»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: ‌«جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۱۵ هدف در شمال و مرکز نوار غزه از جمله تعدادی از اهداف حماس در یک پایگاه نظامی تولید تجهیزات جنگی و نیز تعدادی از اهداف یک مجموعه نظامی نیروی دریایی و یک تونل حمله را مورد هدف قرار داده‌اند». 

خبرگزاری اسپوتنیک نیز به نقل از شاهدان عینی صحنه نوشت: «جنگنده‌های اسرائیلی موضعی وابسته به محور مقاومت فلسطین را در مرکز نوار غزه و نیز یک زمین زراعی در شمال این شهر را بمباران کردند که خسارت‌های مادی برجای گذاشت اما تلفات جانی نداشته است». 

در همین راستا «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته مشاوره‌های امنیتی با فرماندهان ارتش و دستگاه‌های امنیتی در مقر وزارت جنگ این رژیم در تل آویو انجام داد. 

مشاوره‌های امنیتی نتانیاهو پس از آن صورت گرفته است که دو موشک از نوار غزه به سمت شهر «اسدود» در جنوب سرزمین‌های اشغالی شلیک شد، به گونه‌ای که یکی از محافظان نتانیاهو مجبور شد وی را به یکی از پناهگاه‌های این شهر منتقل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز