خبرگزاری کار ایران

الحشد الشعبی نیروی هوایی تشکیل می‌‌دهد؟

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۲۷۶

نائب رئیس سازمان «الحشد الشعبی» دستور داد که با استناد به حکم حکومتی شماره ۷۹، این سازمان نیروی هوایی تشکیل دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از السومریه‌نیوز، سازمان الحشد الشعبی در عراق، روز گذشته اعلام کرد که واحد «نیروی هوایی» تشکیل می‌دهد.

بر اساس بخشنامه‌ای که آن را «ابومهدی المهندس» نائب رئیس این تشکل صادر کرده، تشکیل نیروی هوایی در راستای دستورالعمل‌های پنج سال پیش، «وظایف محوله» و «شرایط مربوط به منافع ملی» صورت گرفته است.

نائب رئیس الحشد الشعبی همچنین «صلاح مهدی حنتوش» را به عنوان سرپرست واحد «نیروی هوایی» منصوب کرده است.

در همین راستا، «حسین الأسدی» از رهبران جنبش اسلامی در عراق در گفت‌وگو با «المیادین»، تصریح کرد که فرماندهی الحشد الشعبی از طریق هماهنگی با فرمانده کل نیروهای مسلح یک نیروی هوایی تشکیل داده است.

بخشنامه جدید الحشد الشعبی درباره تشکیل نیروی هوایی در حالی منتشر شده است که در دو ماه‌ اخیر چندین حمله هوایی مشکوک علیه پایگاه‌های این گروه صورت گرفت که رژیم صهیونیستی در برخی از آنها دست دارد.

با این حال ساعاتی بعد از اعلام خبر گام الحشد الشعبی برای تشکیل نیروی هوایی، دفتر رسانه‌ای «فالح الفیاض» رئیس این تشکل صحت این خبر را رد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز