خبرگزاری کار ایران

واکنش انصار لله یمن به اظهارات حاکم دبی درباره تحریف تصویر امارات

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۱۴۷

عضو دفتر سیاسی شورای عالی انقلاب یمن به نامه­‌های حاکم دبی درباره لکه‌دار شدن چهره امارات واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «محمد علی الحوثی» عضو دفتر سیاسی شورای عالی انقلاب یمن در واکنش به اظهارات «محمد بن راشد آل مکتوم» حاکم دبی درباره خدشه‌دار شدن تصویر امارت نوشت: «چرا برخی اماراتی­‌ها به دنبال توجیه شکست هیبت محمد بن راشد هستند و مدام توئیت می‌­کنند».

وی در ادامه افزود: «آیا این نتیجه اختلاف با أبوظبی است یا چیز دیگر؟به نظر می­‌رسد که نامه او عقلانی بوده و صرف نظر از هر چیز دیگر باید به آن احترام گذاشت».

حوثی در ادامه نوشت:‌ «به محمد می­‌گویم که این توئیت­ها نیستند که چهره امارات را مخدوش کرده‌­اند، بلکه تأثیر جنگ‌افروزی است».

محمد بن راشد با ارسال پیام­‌هایی به مردم و مقامات دولت امارات بر حمایت از آبروی کشور تأکید کرده و گفته بود که به هیچ کس اجازه نمی‌­دهد از «زاید بن سلطان آل نهیان» مؤسس امارات ارث برد و تصویر امارات و اماراتی مثل همان اول و مطابق خواست زاید باقی می‌­ماند.

وی گفته بود که جنجال شبکه­‌های اجتماعی از دستاوردهای هزاران تیم کاری برای تأسیس این شبکه­‌ها تغذیه می‌شوند و آبروی امارات مشاع کسی نیست که بخواهد طرفداران مجازی پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز