خبرگزاری کار ایران

شلیک بمب‌های نوری در خط ممتد بین مرزهای لبنان و اراضی اشغالی

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۸۸۰

خبرگزاری دولتی لبنان گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز- شنبه- بیش از ۳۰ بمب نوری را به آسمان خط مرزی با لبنان شلیک کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از  خبرگزاری دولتی لبنان ، ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز- شنبه- بیش از ۳۰ بمب نوری را به آسمان خط مرزی از منطقه «الغجر» گرفته تا ارتفاعات «شبعا» و «کفرشوبا» شلیک کرده است. 

همچنین پایگاه‌های «السماقة»، «العلم» و «المرصد»، تیراندازی‌های بی هدف و کورکورانه‌ای را انجام داده‌اند. 

صدای سلسله انفجارهایی که منبع آن از داخل مزارع اشغالی شبعا بوده در روستاهای منطقه «العرقوب» شنیده شده که ۱۲ مورد آن شمارش شده است.

النشره نیز گزارش داد که وضعیت مرزها بین اسرائیل و لبنان در جنوب شرقی این کشور همچنان در حالت هشدار به سر می‌برد و همچنان از گشت‌های اسرائیلی در اطراف حصار مرزی در طول خط ممتد از محور «العدیسه» در غرب تا بلندی‌های «جبل الشیخ» در شرق و محورهای مشرف به منطقه «الوزانی العباسیه» و مزارع «شعبا» خبری نیست.

همچنین عبور و مرور شهرک نشینان کشاورز در باغ‌های سیب در نزدیکی حصار مرزی به ویژه در محور مشرف متوقف شده است. 

در این سوی مرز در کشور لبنان گشت‌های فعال ارتش و یونیفل موازی با این خط ادامه داشته و نقاط کنترل دیگری با هدف کنترل اوضاع ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز