خبرگزاری کار ایران

پولتیکو گزارش داد:

دلیل اخراج دستیار ترامپ، اظهارنظر درباره دختر او بود

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۸۶۱

برخی منابع اعلام کردند که دلیل اخراج دستیار شخصی رئیس‌جمهوری آمریکا، اظهارنظر درباره دختر وی بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی پولیتیکو، اخراج «مادلین واسترهوت» دستیار شخصی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا پس از آن صورت گرفت که وی به خبرنگاران گفت که رابطه‌اش با ترامپ از رابطه او با دخترانش، ایوانکا و تیفانی، هم نزدیک‌تر است. وی همچنین پیشتر عنوان کرده بود که ترامپ دوست ندارد با دخترش تیفانی عکس بگیرد چون به نظرش اضافه وزن دارد. 

با توجه به این‌که وی محرم اسرار رئیس‌جمهوری آمریکا تلقی می‌شود، بیان این جزئیات از سوی کاخ سفید واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است. 

منابع آگاه گزارش داده‌اند که واسترهوت طی قرار ناهار محرمانه این سخنان را بر زبان آورده است. این در حالی است که «هوگان گیدلی» معاون سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید، نیز در این نشست حضور داشت. این جلسه با خبرنگاران در ماه گذشته میلادی در حاشیه تعطیلات ترامپ در باشگاه گلفش صورت گرفت. 

واسترهوت همچنین به‌شوخی به خبرنگاران گفت که ترامپ نمی‌تواند دخترش را از میان مردم تشخیص دهد. منابع آگاه گزارش داده‌اند که وی هنگام بیان این جملات در حالت عادی نبود. دستیار شخصی ترامپ زمانی این سخنان را بر زبان آورد که گیدلی برای مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس آن محل را ترک کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز