خبرگزاری کار ایران

آویگدور لیبرمن:

نمایندگان «لیکود» در کنست دعا می‌کنند از شر نتانیاهو خلاص شوند

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۱۶۲

وزیر جنگ پیشین اسرائیل در نشستی خصوصی با اعضای حزبش گفت که با اعضای کنست از حزب لیکود، شهردارها و اعضای کمیته مرکزی این حزب دیدار کرده و درباره پایان دوره تصدی نخست‌وزیر این رژیم با آن‌ها گفت‌وگو کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه تایمز آو اسرائیل، «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ پیشین اسرائیل که رهبری حزب «اسرائیل خانه ما» را بر عهده دارد، به اعضای حزب متبوعش گفت که بسیاری از اعضای حزب لیکود «دعا می‌‌کنند» که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، بار دیگر در تشکیل دولت شکست بخورد. 

پایگاه اینترنتی یدیعوت آحارونوت گزارش داد که لیبرمن در نشستی خصوصی با اعضای حزبش گفت که با اعضای کنست از حزب لیکود، شهردارها و اعضای کمیته مرکزی این حزب دیدار کرده و درباره پایان دوره تصدی نتانیاهو با آن‌ها گفت‌وگو کرده است. گزارشی درباره تاریخ این نشست منتشر نشده است. 

یدیعوت آحارونوت گزارش داد که لیبرمن در این جلسه گفته است: «آن‌ها باور دارند که دست کم دوسوم اعضای لیکود دعا می‌کنند که نتانیاهو نتواند به ۶۱ کرسی مورد نیاز برای به دست گرفتن اکثریت در دولت دست یابد.»

لیبرمن گفت که اگر نتانیاهو نتواند اکثریت را به دست گیرد، این اعضای لیکود از برگزاری انتخابات برای بار سوم حمایت نخواهند کرد و امیدوارند که فرصتی برای «جایگزینی یک نامزد این حزب برای تشکیل دولت» به دست آورند. 

وی افزود: «نمی‌توان باور کرد که این افراد که اخیرا پیمان وفاداری به نتانیاهو را امضا کرده‌اند، تا چه اندازه می‌خواهند از شر او خلاص شوند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز