خبرگزاری کار ایران

جدیدترین نظرسنجی‌‌‌‌ها نشان داد:

سقوط شدید محبوبیت ترامپ در تمامی ایالت‌های کلیدی

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۶۶۱

میزان رضایت از عملکرد رئیس‌جمهوری آمریکا در ایالات این کشور به‌شدت سقوط کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ایندپندنت، میزان رضایت از عملکرد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، در تمام پایگاه‌های رقابت در انتخابات سال ۲۰۲۰ سقوط کرده است. این در حالی است که کمی بیشتر از یک سال به برگزاری انتخابات در این کشور باقی مانده است. 

براساس نظرسنجی شرکت داده‌پردازی مورنینگ کانسالت، رضایت از عملکرد ترامپ در ۱۷ ایالت آمریکا با افت مواجه شده است. این در حالی است که میزان رضایت از ترامپ در دو ایالت بالا مانده است؛ ایالت جورجیا با دو درصد و ایالت تگزاس با شش درصد افزایش رضایت روبه‌رو بوده‌اند.

نظرسنجی‌ها نشان از آن دارد که بخت ترامپ در ایالت‌های موسوم به «دیوار آتشین» دموکرات‌ها که در سال ۲۰۱۶ توانست در آن‌ها پیروز شود رو به افول است. ترامپ در دور پیشین انتخابات توانست در ایالت‌های میشیگان، پنسیلوانیا و ویسنکانسن به پیروزی برسد. 

با این حال، براساس نظرسنجی‌ها، اوضاع تنها به اینجا ختم نشده و عدم رضایت از ترامپ در ایالت‌هایی که معمولا جمهوری‌خواهان در آن ریشه دارند نیز گسترش یافته است. 

در ایالت اوهایو که هنگام به قدرت رسیدن ترامپ رضایت ۱۶ درصدی را نشان می‌داد، میزان حمایت مردم از عملکرد او به منفی شش درصد کاهش یافته است. در ایالت آیووا، میزان رضایت از ترامپ پیشتر رقم ۹ درصد را نشان می‌داد، اما امروز میزان آن به منفی ۱۱ درصد رسیده است. 

ایالت آریزونا نیز از این کاهش محبوبیت در امان نمانده و محبوبیت ۱۹ درصدی ترامپ به منفی هفت درصد کاهش یافته است. فلوریدا که پیشتر ۲۲ درصد حمایت از ترامپ را نشان می‌داد، اکنون رقم منفی یک درصد را نشان می‌دهد. ایالت کارولینای شمالی هم که رضایت از ترامپ در آن ۱۷ درصد بود، اکنون محبوبیت منفی یک درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز