خبرگزاری کار ایران

عملیات یگان پهپادی مبارزان یمنی علیه فرودگاه «ابها» و پایگاه هوائی «ملک خالد»

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۸۷۸

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن امروز- یکشنبه- از عملیات یگان پهپادی علیه فرودگاه «ابها» و پایگاه هوائی «ملک خالد» در منطقه العسیر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز- یکشنبه- اعلام کرد که یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با انجام عملیات گسترده توسط جنگنده‌های «قاصف کا۲» فرودگاه بین‌المللی ابها و پایگاه هوایی ملک خالد در منطقه العسیر را مورد هدف قرار دادند. 

سریع توضیح داد که عمیات یگان پهپادی علیه فرودگاه بین‌المللی ابها، برج مراقبت این فرودگاه را مورد هدف قرار داد و باعث اختلال و توقف عملکرد ناوگان هوایی آن شد.

وی اعلام کرد که یگان پهیادی صبح امروز عملیات خود را با بمباران برج مراقبت پایگاه هوایی ملک خالد در منطقه «خمیس مشیط» واقع در عسیر تکرار کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که حملات هوایی توسط تعدادی از جنگنده‌های «قاصف کا۲» صورت گرفت که به دقت به اهداف مورد نظر اصابت کردند. 

وی توضیح داد که عملیات یگان پهپادی در چارچوب پاسخ به جنایت‌های دشمن متجاوز سعودی آمریکایی علیه مردم یمن و حملات هوایی آنها صورت گرفته است.

سریع در پایان تأکید کرد که تا زمانی که محاصره و تجاوز علیه ملت یمن ادامه داشته باشد،‌ عملیات نظامی نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز