خبرگزاری کار ایران

گسترش دامنه سیطره ارتش سوریه در خان شیخون/ شکست سنگین جبهه النصره در محور ادلب

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۸۰۰

یگان­های ارتش سوریه با پیشروی به سمت مواضع استقرار «جبهة النصرة» و گروه‌­های تروریستی متحد آن در حومه ادلب، ‌دامنه سیطره خود را در غرب شهر «خان شیخون» گسترش داده و خشارت­های سنگینی به تروریست­ها وارد کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، یگان­‌های ارتش سوریه عملیات علیه گروه تروریستی «جبهة النصرة» و تروریست‌­های متحد آن در جنوب ادلب را ادامه داده و بر بخش وسیعی از غرب شهر «خان شیخون» تسلط یافته‌­اند.

یگان‌­های ارتش طی ساعات گذشته بر استحکامات و مواضع استقرار جبهة النصره در مناطق «کفریدون» و «الصیاغیة» در شهر «خان شیخون» تمرکز کردند که بر اثر عملیات آنها تعدادی از تروریست­‌های کشته و زخمی شدند و بقیه نیز فرار کردند.

یگان­‌های ارتش همچنین با حملات موشکی و توپخانه­‌ای در «کفرسنجه» و «النقیر» تعدادی از تروریست­‌ها را دستگیر کردند. اطلاعات میدانی حاکی از حالت ناامیدی و تزلزل در بین گروه­‌های تروریستی در سراسر جنوب ادلب است.

نیروهای ارتش در محور «التمانعه» در جنوب ادلب نیز سلسله عملیاتی را در مواضع استقرار و خطوط امداد گروه‌­های تروریستی انجام دادند که خسارت­‌های مالی و جانی فراوانی را به صفوف دشمن وارد کرده است.

یگان­‌های ارتش چهارشنبه گذشته توانستند مناطق «کفرعین»،‌ «خربة مرشد»، «المنطار» و ‌«تل عاس» در جنوب ادلب را بازپس گیرند و گروه­‌های تروریستی حاضر در این منطقه را به سختی شکست دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز